Sunday, May 10, 2009

Hati Ini

tak kala malam bulanmengambang...
mlam menjelma...
angin sepoi2 bahasa melalui di pipi...
kedingin terasa...
lagi terasa kedinginan di hati ini...

aku manusia yg lemah...
bukan hati ini diminta untuk dipuasi...
tapi cukup larr hanya untuk memahami...

jiwa ku lemah..
bila,
ada masa yg berkata...
tinggalkan dia...
lupakanya...
tapi bukan aku untk melupakan seorang teman yg aku kasihi...
tapi bukan aku juga orng yg di ingati..
siapa lar aku dihati nya...
sesungguhnya aku x berkuasa memberhenti kan kamu teman...
biar larrhh waktu memberi kite mase untuk bersame...
kau pergi, bukan bermakna hilang...
ko hilang x bermakne ko tiada lagi...
hati ini sering membilang..
bila masa kita berjumpa lagi...

mase pengenalan amat singkat..
tapi aku membranikan diri untuk member, dan memahami...
hari demi hari ditempuhi...
x pernah hati ini rase sakit trhadap kamu..
tapi mengumpat sunat tu ade larr kan...
:P

kini kau pergi...
dirimu dinanti...
kini tiada lagi...
keriangan dihati..

rase dihati ini teramat perit...
kerna terlalu rapat sangat padamu teman..
tapi aku tahu..
siapa larr aku padamu teman...
mungkin aku adalah insan yg terlalu memikir kan soal orng lain..
hingga aku lupe...
adakah kau mengingati aku??

biar larr kau susah aku bantu...
biarlah mslah yg dikongsi kau nangiskan dibahu ku..
sesunguhnye aku ikhlas ngan pershabtan yg aku berikan..
tiade prasaan yg dpat memisah kan ingatan ku dari mu...

slamat lah kamu wahai teman...
slamat larr kamu..
slamat tingal..




No comments: