Monday, December 15, 2008

7-13 DisembeR






hhmmm....
raye haji, agak seronok larr....
aku memang suke kan, berjlan-jlan niyh..
 banyak tempat larr gak aku giy...
agak kenyang..
sebb mkan banyak sangat...





hhmmm 1st stop kat rumah alia n kak anis....
memang best kat jasin tu...
daripader aku duduk umah xder paper..
aku pown brayer larr rumah kawan aku alia...
sampai sane dah ader great people like azmi, P.Lan...
sumpah best giler....
tengok gambar kite orng..

dah cam family potrait dah...
sumpah gampang gambar niyh kan..
.
huhuhuhuhu...
anak-anak pulang ke kampung beraye bersame keluarge...
gituuuu, kan.




niy gambar keluarge bermslah pulak kan...

hahahahah...








ohkay 2cnd pit stop...
kampung kak anis and alia kat jasin....
kat situ kiter orng jumper semue kaum krabat nyer....
huhuhuhuhu...
kesian faiz selseme...
x dapat nak menikmati pemandangan yg ader...
heehehehe..
daging goreng yg uncle kak anis msak sumpah best..
tip top! gitu...

hmmm...




ohkay 3rd/final pit stop umah ween...
agak berguner larr kan,
peta yg ween buat tu...
berpasing-pasing pete tu...
huhuhu....
tapi akhirnye sampai gak kan..
mkanan nye memang best ween..
thanks so much...




buhbye  :>

1 comment:

.:Leen.Leen:. said...

Wow!! Mesti seronok kan....
Beraya habis....
Aku jew x dpt nk join korg...
Hm...maybe someday!